jeudi 25 avril 2013

Mode & comp.


  In sfarsit rubrica "moda" de mult promisa si mereu amanata!


                                           Incep cu "&comp" :-)

"La petite robe noire de Guerlain récompensée aux FIFI Awards 2013"

  L'Express 12/04/2013

"Le 11 avril dernier à Paris, The Fragrance Foundation France récompensait les talents de l'industrie du parfum lors de la cérémonie des FIFI Awards 2013."

 

La petite robe noire de Guerlain récompensée aux FIFI Awards 2013

                                                            Photo: L'Express

"La petite Robe Noire de Guerlain aura décidémment tout raflé cette année. Après avoir été élue la meilleure pub de 2012, la voilà mise à l'honneur lors de la cérémonie des FIFI Awards 2013.
Organisés par The Fragrance Foundation France, les FIFI Awards récompensent chaque année les nouvelles créations de l'industrie du parfum."

 http://www.lexpress.fr/styles/parfums/la-petite-robe-noire-de-guerlain-recompensee-aux-fifi-awards-2013_1239721.html

 PS Am  incercat parfumul acum cateva luni si mi-a placut foarte mult, desi nu mi se pare ca egaleaza vestitul    "L'heure bleue"  (tot Guerlain). 

Gasesc ca  "La petite robe noire" e mai potrivit ca parfum de vara, de toata ziua, cu un pronuntat "gout cerise", spre deosebire de "L'heure bleue", mai puternic, profund, " de seara".  Oricum, o idee pentru un cadou, un capriciu....

@Edrina 

24/04/2013
Recunosc ca într-o "viata anterioara" am fost raide-dingue de moda. Azi mai pastrez putine "vestigii"- Unul dintre ele (apropos de Guerlain) e parfumul Champs-Elysees :

Un alt "péché mignon e asta (lenjeria bre, nu fata!)




si bineînteles, inegalabilul mascara (Hypnose de Lâncome)

DAR...De câtiva ani sunt în cura de dezintoxicare în ce priveste societatea de consumatie. Asa ca ma interesez din ce în ce mai mult de cosmetice "fait maison" (printre altele!). Saptamâna trecuta am încercat o masca de par din ulei de masline, banana, lamâie, galbenus de ou si miere. Mi-am turnat maclavaisul pe par si l-am tinut o ora jumate, totul fixat cu un plastic sa nu curga (eu am gasit doar un sac poubelle bleu ca sa se asorteze cu ochii mei frumosi!). E inutil sa va spun ca daca încercati asa ceva trebuie sa fiti SINGURI acasa - e mai prudent pentru cei slabi de inima. In orice caz, treaba a mers bine în sensul ca într-adevar da o stralucire parulul si mai ales îl hidrateaza.
Pentru cei ce stiu retete de "grand-mère" nu ezitati, eu sunt preneuse ...

 Elise
 -----------
Lenjeria, of course...cine s-ar fi gandit la altceva ?! Doamne feri!
In alta ordine de idei, uite io mi-am cumparat nadragi Peugeot. Pot sa semnalizez daca vreau! Pas mal hein?
:-)
Milasan
--------------------

8 commentaires:

  1. Ah moda ah , are multe arificii , cere multe sacrificii , dar superba e oricum

    Pentru confirmare , Stela cu un cuplet celebru :

    Ah moda ah
    https://www.youtube.com/watch?v=ls3cThEYauw

    RépondreSupprimer
  2. Hello VV,
    Ieri Elise ma intreba si se intreba daca esti OK, ca nu te mai vazuse pe aici!
    Ma bucur ca pari (si sper ca esti) in plina forma si ca-ti arde de moda!
    Vin si alte "mode", urmareste rubrica: de-abia am intrat in priza....

    RépondreSupprimer
  3. Dragele mele dragi ,maine ma intorc in tara ( forta majora - Andra , evident ) ....este uimitor cu ce viteza iau lucrurile intorsaturi.
    Va scriu mai multe de la fata locului . Andra a facut recidiva. Va iubesc pentru ca ....ati facut ca un vis sa poata fi atins cu degetul. Pe curand. Va iubesc .

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ai, ai, ai! Cand ai putin timp tine-ne la curent cu situatia!
      Nu mai scriu nimic ca orice as spune e de prisos, data fiind situatia!
      Mult curaj VV!

      Supprimer
  4. Draga VV - suntem lânga tine cu inima. Curaj!

    RépondreSupprimer
  5. Draga Elise,
    Masca aia de par pare foarte "apetisanta". Mai ramane sa vad cum raman singura acasa doua ore, ca sac poubelle asortat cu culoarea ochilor am!
    :-)

    RépondreSupprimer
  6. Daca nu pot sa postez mare lucru zilele astea, macar sa comentez!
    Milasan, sunt mortali nadragii tai, chiar daca nu e clar daca modelul de Peugeot 206 e ala decapotabil sau nu.
    O adresa a boutique-lui ai? In caz ca cineva cauta un cadou original...
    :-)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi, hi! Mi-am dat eu seama ca stimabilul a tras cu ochiul la poponetul doamnei din poza! Las' ca ca-i frumos si lui Dumnezeu îi place!

      Supprimer