mercredi 4 septembre 2013

Unde fugim de acasa

04/09/2013

Romania, tara mea de dor!

Fusei în tarisoara 2 saptamâni. Eu nu as fi vrut dar constiinta nu si nu!
In fine, acolo multi români. Ca sa "plimb" tochitura, cozonacul si sarmalele ieseam si ma uitam la lume. O tara plina de contraste, nu te plictisesti niciodata, parol! Partea buna e ca te scoate putin din "cutiutele" francezilor unde totul e reglat comme du papier à musique...

Rantreu bun la toti!





Elise


Iacata veni si vacanta cu trenul din Franta (TGV, desigur, dar cu mers de personal, ca o asteptam din septembrie trecut). Redeschid rubrica de hoinareala estivala cu un loc care, pe langa faptul ca "musteste" de cultura (de vigne, desigur) mai este si superbissim (dupa unii autori): Saint Emilion.

Micutul oras medieval face parte din patrimoniul UNESCO din 1999 si pe buna dreptate. Iacata colea frumuseti:




















Astept impresii de la eventualii connaisseuri, mai ales referitoare la traseul cu trenuletul printre castele si vii, fiindca eu nu am apucat sa il fac. 

popellos®


Spre rusinea mea, mi-au trebuit trei anisori ca sa descopar la o zvarlitura de bat un eveniment deosebit intr-un cadru de vis:




























P.S. Orasul este clasificat cu 4 floricele meritate cu varf si indesat. Evenimentul si ambianta chiar merita toata atentia. Vizionare placuta!

popellos®

2 commentaires:

  1. Imi pare rau dar nu am ajuns in zona respectiva, asa ca traseul cu trenuletul imi e complet necunoscut :-).
    Cate sticle de Saint Emilion ti-ai luat ca " amintire"?

    PS Frumoasa expresia "hoinareala estivala". Sper sa particip si eu la aceasta tematica in curand.

    RépondreSupprimer
  2. Hello Elise,
    Bine ai revenit si acasa si pe blog! De acord cu tine ca Romania e o tara unde nu te plictisesti niciodata. Si eu am calatorit putin pe plaiuri mioritice in vara asta si recunosc ca m-au amuzat teribil diverse episoade vazute cel mai adesea din "mersul masinii", unele de un umor negru, altele haioase pur si simplu.
    De exemplu, chiar inainte de Bucuresti, in Afumati sau Voluntari, la un moment dat vad o cladire pe care scria mare" Casa de batrani nu mai stiu cum" si chiar alaturi( le despartea o straduta) o alta cladire pe care scria "Pompe funebre".... Din pacate nu am putut imortaliza tabloul, nici nu am mai trecut a doua oara pe acolo, dar mi s-a parut tragi-comic!
    Alte povestiri, alta data....

    RépondreSupprimer