jeudi 18 juillet 2013

Utile

M-am gandit sa deschid un fel de "bucatarie" a blogului in care sa postam sfaturi si link-uri utile.

Pentru inceput, un link interesant si util cu demonstratii video pentru diverse programe de interes general.

Si un extras de pe acest site in care se poate vedea cat de periculos este sa utilizam aplicatii ce contin date personale in retelele wi fi nesecurizate.

Vizionare placuta si vacanta asijderea!

popellos ®

2 commentaires:

  1. Merci pentru postare @poppelos! Eu sunt cam "absenta" in perioada asta, si la propriu si la figurat, dar promit sa revin in forta!
    Vacanta placuta tuturor( marturisesc ca eu numar zilele ramase pana la plecarea in vacanta)!

    RépondreSupprimer
  2. La multi ani Andra , Inima de Leu !

    Copil drag , esti darul meu de trei ori in viata ! Prima oara , cand te-am primit in brate de la asistenta sociala la Maternitate , a doua oara cand am cerut lui Dumnezeu un cadou de ziua mea si s-a incuviintat adoptia ta si a treia oara cand ai invins un cancer . Te iubesc cum nu am crezut vreodata ca as putea iubi un suflet . Cu bucurie, cu durere, cu visuri cu aripi cu lacrimi de fericire de fiecare data . Ti-am daruit inima mea in schimbul saraciei mele. si mi-ai dat inapoi puterea de a strapunge fara teama , mi-ai dat curaj si dorinta , mi-ai dat viziune si motivatie . Atata vreme cat vom fi alaturi , voi fi tanara si puternica si " LEOAICA " asa cum am invatat DE LA TINE .

    TE IUBESC ANDUTA !

    La multi ani ANDRA , INIMA DE LEU !

    RépondreSupprimer